Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΜΑΣ ΥΓΕΙΑ



Όλοι κατανοούμε το ρόλο που παίζει η εξωτερική μας εμφάνιση στην ψυχική μας υγεία.
Η ψυχική ομορφιά μπορεί να καλύψει μία φυσική ασχήμια και αντίστροφα άσχημα ψυχικά αισθήματα μπορούν να κάνουν ένα όμορφο πρόσωπο να δείχνει και αυτό άσχημο. Μία σκληράδα στο βλέμμα, μία ανειλικρινής έκφραση, ένα ύφος περιφρόνησης καταστρέφουν ένα πρόσωπο που θα μπορούσε χωρίς αυτά να δείχνει τέλειο.
Αλλά και η εξωτερική μας εμφάνιση μπορεί να διαμορφώσει τον εσωτερικό μας κόσμο. Είναι αμοιβαία αυτή η επίδραση και είναι ισχυρή.
Αν δείξουμε σε μία γυναίκα όχι και πολύ καλοντυμένη, αχτένιστη και αμακιγιάριστη την τεχνική να διαλέγει ρούχα με σχέδια και χρώματα που της ταιριάζουν, τον τύπο του χτενίσματος που της πάει και το μακιγιάζ που της ταιριάζει σύμφωνα με τη μορφολογία του προσώπου της σίγουρα θα δει τον εαυτό της πολύ πιο όμορφο και όταν βλέπουμε τον εαυτό μας όμορφο είναι σίγουρο ότι προσπαθούμε να τον διατηρήσουμε κάνοντας όμορφες σκέψεις και πράξεις.
Δεν θα ξεχάσω μια ξαδέλφη μου την οποία θαυμάζω για τη δύναμη ψυχής που έχει όταν μου είπε όλο καμάρι “ το πρωί όταν ξυπνώ και βλέπω τον εαυτό μου στον καθρέπτη τρομάζω πόσο χλωμή και άρρωστη δείχνω. Κάνω μακιγιάζ χωρίς δεύτερη σκέψη και τότε ξεχνώ το πρόβλημα μου τόσο όμορφη που δείχνω.” Ναι το μακιγιάζ μπορεί να σας καλύψει το πρόβλημα που έχετε. Δεν έχετε ακούσει γιατρούς να σας παροτρύνουν όταν επισκέπτεστε ένα δικό σας άνθρωπο που είναι σοβαρά άρρωστος να σας προτρέπουν να πηγαίνετε περιποιημένες για να μη συνειδητοποιήσει την σοβαρότητα της κατάστασής του; Εγώ πάντως έχω ακούσει πολλές πελάτισσες μου να μου λένε πως επειδή δεν θέλουν να προκαλούν την λύπη των γύρων τους καταφεύγουν στα κομμωτήρια και τα ινστιτούτα για να βρουν την δύναμη να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες που φέρνει η ζωή. Μη ξεχνάμε πόσο αλλοιώνονται τα χαρακτηριστικά μας όταν υποφέρουμε από κάποιο ψυχικό ή σωματικό πόνο.
Τότε μία επίσκεψη για ένα μασάζ προσώπου μόνο, πιστέψτε με θα χαλαρώσει τους μύες, θα απαλύνει τα χαρακτηριστικά και θα ηρεμήσει την ψυχή σας. Ξέρω πολλούς ψυχολόγους – ψυχιάτρους που συστήνουν στις πελάτισσες τους με χρόνια κατάθλιψη, κάποιες επισκέψεις για χαλαρωτικό μασάζ σε αισθητικό.
Μη βλέπετε την επίσκεψη σε ένα ινστιτούτο σαν πολυτέλεια αλλά σαν ανάγκη. Προσφέρετε στον εαυτό σας αυτή την ευχαρίστηση, να σας φροντίσει δηλαδή κάποιος άλλος, να σας βοηθήσει να τον υπεραγαπήσετε και τότε θα έχετε περισσότερα αποθέματα αγάπης για να προσφέρετε στους γύρω σας.